Juleindkøb....

søndag den 30. november 2014

J U L E – Ø N S K E R

Så er jeg så småt kommet i gang med at få juleønsker fra alle de dejlige mennesker vi skal købe julegaver til.

Det er lidt begrænset hvor meget jeg kan komme ud og få købt gaver da min bækkenløsning, symfyseløsning og dårlige ryg sætter en stor begrænsning for mig. Desværre, for jeg ELSKER at købe julegaver!

Det er så hyggeligt at gå og hygge sig inde i byen med den flotte juleudsmykning der er både udenfor og indenfor og så slutter vi altid af med et hyggeligt cafebesøg med gløgg til vi voksne og kakao med skumfiduser til tullen og så selvfølgelig æbleskiver!
Et ønske på en af ønskesedlerne er figurer og tilbehør til monsters high. Hvor finder man lige sådan noget…?

Google google og google og vupti så landede jeg på denne her hjemmeside, de har alt! og der er faktisk tilbud på noegt af deres Monsters High. Jeg har tidligere handlet der i deres fysiske butik da min fætter i nogle år kun ønskede sig et gavekort til dem. Tror det er noget med nogle softguns og noget jeg ikke har helt styr på. Drengelegetøj er ikke min stærke side men det må jeg jo til at sætte mig lidt ind i når bettemanden kommer.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar