Kære Julemand....

mandag den 24. november 2014


K Æ R E - J U L E M A N D

Jeg er ved at skrive min ønskeseddel, jeg har så mange juleønsker. Et der ikke gik i opfyldelse sidste år var et par Ilse Jacobsen Gummistøvler og Ilse Jacobsen regnjakke eller soft shell jakke. Jeg syntes virkelig at det er så super lækker en kvalitet og jeg har virkelig forelsket mig i den her jakke.




Jeg mangler altid noget at tage på når vi skal på rideskolen, når der regner så er der bare så mudret dernede eller bare når man skal en tur ind til byen, ud og handle eller en tur i skoven og det regner lidt og efterårsvejret hersker. Selvom man skal være praktisk klædt så vil jeg da også gerne være lidt smart i tøjet.

Nu må vi se om jeg får det i år eller om det skal på ønskesedlen til min fødselsdag eller til julen næste år. Jeg har nemlig også skrevet mange ting på ønskesedlen til Anton. Det er jo alligevel 5 år siden Alberte kom til verden og nogle af baby sagerne har vi skulle købt nyt af, meget af det var lyserødt og nu får vi altså en lille dreng og så skal puslehynden altså ikke være lyserød og selvom man sikkert kunne genbruge mange ting så vil jeg også gerne have lidt nyt.


Så vi må se hvad julemanden kommer med i år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar