Næste sommers projekter.....

mandag den 24. november 2014

S O M M ER - 2 0 1 5

Jeg er sådan en der godt kan lide at lave lister og planlægge i god tid, bare så du ikke syntes jeg er helt skør jeg allerede snakker om næste sommer.




Nu hvor Anton kommer til januar er vi sådan lidt i tvivl om, om vi kommer på sommerferie. Vi regner med at tage en uge i en campinghytte på en campingplads hvor et vennepar er fastliggere, jeg er ikke campist men vi er bare enige om at det er den bedste ferie for Alberte, her kan hun lege og bade dagen lang. Vi har haft oppe og vende om vi skulle tage et par dage i København, leje et sommerhus eller også være hjemme og så tage på en masse hyggelige udflugter i løbet af sommeren.

Vi har et projekt der også gerne skal blive udført i løbet af foråret og sommeren, vi vil gerne have lavet en træterrasse på hele terrassen og et udhæng langs vores garage hvor der kan laves sådan lidt lounge hygge. Jeg syntes det er lidt hyggeligt med en masse hyggekroge i haven, der er ikke noget hyggeligere end at sidde og læse en god bog og nyde at se Alberte lege i haven.





I min søgen efter udsalg på havemøbler, faldt jeg over siden havemøbelland, de kører både udsalg men også fragtfrit i november måned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar