Salg af Møbler ♥

torsdag den 13. november 2014

Jeg elsker at sætte gamle møbler i stand, male dem eller tapeser dem så de bliver som nye møbler med en personlighed.

Jeg har fået købt en masse skønne møbler som jeg ville gå og sætte i stand, men nu hvor jeg har så mange problemer med min krop i graviditeten og skal holde mig i ro, så får jeg ikke lavet noget på møblerne og derfor sælges de videre så andre kan få glæde af dem.



Du er velkommen til at sende mig en mail hvis det har interesse: 

Kathrine_villadsen@hotmail.com 



Bord & bænkesæt - 400 kr Kunne bliver rigtig fedt med en flot maling.


Gammel antik ølkasse, hvis man piller malingen af så er det den røde carlsberg ølkasse  200 kr.


Kunne være fed i en anden farve til legetøj, tæpper/puder eller bøger på børneværelset.




Spise bords stole a la FDB stolen - 200 kr stykket / 4 stk for 700 kr. Fede som de er nu eller med maling.


Sød kommode/chartol, kunne blive rigtig fed hvis den bliver malet - 350 kr.


Sød skænk, egentlig var den tænkt malet med fede greb og så til tøj på børneværelset.   350 kr




" Bade Bænk" var tiltænkt malet i en fed farve, eller bruges til pynt i haven. 275 kr.

Kunne være fed med en pude eller hynde inde på børneværelset.



Rigtig rigtig flot solid velholdt trækvogn, den fungere upåklageligt. 500kr.




Rigtig flot velholdt retro børneseng 400 kr.

2 kommentarer:

  1. Hvor bor du henne?? :-) ville de evt. kunne leveres hvis det er i nærheden? Knuuus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bor i hjallerup nordjylland, men min mand kører rigtig meget ned af i landet så levering kan vi nok godt finde ud af. Du kan bare skrive på min private mail kathrine_villadsen@hotmail.com :o)

      Slet