Stilhed før storm....

mandag den 17. november 2014

S T I L H E D - F Ø R - S T O R M



Jeg har haft en del plukveer de sidste par dage og har haft en del tanker om det at føde 14 dage før tid, jeg har egentlig aldrig tænkt den tanke før, da jeg gik 7 dage over tid med Alberte og har bare altid haft i hovedet at det kommer jeg også til den her gang, så jeg har ikke haft så travlt med at få købt de sidste ting. 

Men alligevel er tanken om at føde før tid poppet op og det er jeg da slet ikke klar til, syntes jeg mangler at få købt og ordnet en masse ting men har lige ville vente til julen er ovre. Så var tanken at jeg kunne gå og få hygget med at købe de sidste ting til Anton. Terminen er den 9 januar og jeg er nu i uge 33.





Min tjekliste: 

Babyalarm 
Stokke stol og indsats 
Bodyer ( sort/grå/hvid)
Tøj ( dragter og sæt )
Strømper
Ulddragt ( joha )
Futter (uld/joha)
Huer
Flyverdragt
Stofbleer
Badehåndklæder 
Sengetøj 
Tæppe til barnevogn

Tættekam/børste
Badekar
Småfolk regnslag

Kæmpe Ønske: En hjemmestrikket grå cardigan!  

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det dejligt med sådan en lille ny inde i maven, som snart er klar til livet :-)
    Stort tillykke med det og held og lykke med den sidste tid.

    Maria

    SvarSlet