Vinter garderoben......

mandag den 3. november 2014

Vinteren er over os og jeg syntes altid at det er den sæson der trækker penge på budgettet. 

Alberte har fået hele garderoben udskiftet da hun var vokset ud af alt, to flyverdragter da de kræves nede i børnehaven, termostøvler, vinterstøvler og et par pæne støvler samt nyt regntøj, termotøj, hue og vanter, plus en pæn vinterjakke og så bruger hun vinterjakken fra sidste år nede i børnehaven.

Forrige år købt jeg en mini a ture vinterjakke da den var sat ned og det sparede jeg rigtig mange penge på og den har hun kunne passe to sæsoner nu. Jeg har egentlig aldrig købt på udsalg før, da jeg altid har været så usikker på om det er den størrelse hun passer næste sæson. Men det har passet perfekt den her gang, så det vil jeg helt sikkert benytte mig af igen.

Jeg har lige fået et fif om at på Smallfashion.com er nedsatte flyverdragter til drenge og der er mit favorit mærke Mini A ture iblandt, find de lækre flyverdragter her.  Jeg har først termin til januar og der er Anton for lille til en flyverdragt men jeg ved jo at han skal bruge en næste vinter så det tilbud vil jeg helt sikkert benytte mig af.


Elsker at spare penge!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar