Danefæ Julekalender + Give away ( gælder kun den 7 december )

lørdag den 6. december 2014

Danefæ Julekalender + Give away ( gælder kun den 7 december )

Julen er for mig indbegrebet af hygge og familie og det er børnenes fest! Normalt sætter vi stor pris på familiehyggen hele året herhjemme, men i julen gør jeg det lidt ekstra særligt og jeg rammes i hjertet af glæde når jeg oplever hvordan Alberte glædes over at nissen har været på besøg og lave nisse løjer om natten, når vi tager varm kakao i termokanden og tager ind og skøjter, når vi alle tre konkurrere om at lave den sjoveste / flottest juledekoration og når vi skal på vores traditionelle tur ud og kører i hestevogn og se nisserne i skoven og spise æbleskiver inden vi ud vælger familiens juletræ.
For os er julen ikke stresset men en måned vi alle ser frem til.

Alberte har jo hendes julekalendere, så jeg er glad for der også bliver lavet en som jeg kan få glæde af. Danefæ har nemlig en rigtig skøn julekalender, du kan finde den på deres facebook side her.

Jeg er så heldig at jeg i år har fået lov til at åbne den 7.låge i Danefæ´s julekalender. Jeg er vild med Danefæ, deres flotte farver og deres fantastiske kvalitet.

I dag gemmer der sig en rigtig julekjole, sådan en der kan bruges til alle julens fester.

Den hedder Rap Dress
Normalpris: 499,- og den bliver i julekalenderen nedsat til 189,- frem til den 31/12-2014.

Det kommer i størrelse 2-12y.




Jeg udlover 1.stk julekjole til en heldig vinder. Jeg trækker vinderen i aften kl.22.
For at få et lod i konkurrencen skal du -
  • ( 1 lod )Skrive i kommentaren hvilken størrelse du ønsker dig!
  • ( 2 lodder )For at få to lodder skal du gøre som ovenfor og være fast læser af bloggen.
  • ( 3 lodder ) For at få tre lodder skal du skrive størrelse på kjole i kommentar og være fast læser af bloggen og være fast følger på Instagram.


63 kommentarer:

  1. Svar
    1. Super, hvor mange lodder deltager du med. 😊

      Slet
    2. Ønsker at deltage med 3 lodder.
      Thea ønsker kjolen i str. 4 år:-)

      Slet
    3. Åh den er fin. Til Anna i str. 3 år❤️

      Slet
  2. Jeg vil gerne deltage med tre lodder, Kathrine. Andrea ønsker sig str. 4 år. Kh

    SvarSlet
  3. Deltager med 3 lodder og ønsker mig str 12 år

    SvarSlet
  4. Deltager med 3 lodder - og Vigga ønsker str. 3 år:) mvh. Lia

    SvarSlet
  5. ...og ved ikke lige hvorfor jeg står som anonym:/ Mvh. Lia Pape

    SvarSlet
  6. Deltager med 3 lodder og Natalie ønsker sig nok en str. 12 <3

    SvarSlet
  7. Vi vil meget gerne deltage med 2 lodder - er desværre ikke på instagram. Str.4. Vh. Tine

    SvarSlet
  8. Christina Juel Jensen7. december 2014 kl. 01.25

    Vil gerne deltage med 3 lodder, ønsker en størrelse 7 år. Mvh Christina ��

    SvarSlet
  9. 3 lækre lodder til mig :) str. 116 :)
    Elsker også Danefæ!

    SvarSlet
  10. Deltager med 2 lodder :) Jeg ønsker str. 3-4 år til Laura Celiane.
    Glædelig 2. søndag i advent.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Kjole str. 6 år
    Glædelig jul

    SvarSlet
  12. Str. 8 år
    Mette Hornstrup Schmidt
    mettehornstrup@hotmail.com
    (Tror mit første svar loggede på med min googlekonto, som jeg ikke bruger)

    SvarSlet
  13. str. 6 år :-)
    mariaskywalker@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Herhjemme elsker vi også danefæ og vi ønsker os denne lækre kjole i str. 128. :-)
    Mvh Janni

    SvarSlet
  15. Deltager med 3 lodder - min datter ønsker sig kjolen i str 7 år,

    SvarSlet
  16. Deltager med to lodder.

    Størrelse 8 år til Viktoria .

    SvarSlet
  17. Str. 6 år til min julepige Siri :-)

    SvarSlet
  18. Snupper 3 lodder! Lillepigen ville elske at vinde kjolen i størrelse 7 år og følger både på bloglovin og instragram (bruger @trinesoppskrifter)

    SvarSlet
  19. Deltager med 3 lodder.

    Str. 2 år til min lille Emma :)
    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  20. Str. 7 år, vil være perfekt til min datter. Hun kan vise den til hendes bedsteforældre i Holland, hvor vi håber at holde jul i år. :-) Mange hilsner, Madelon

    SvarSlet
  21. Mon datter Dicte kunne godt bruge en lækker julekjole i str 3år:-)

    SvarSlet
  22. Jeg har en pige som ville blive lykkelig for en i str. 8 år.

    SvarSlet
  23. Min datter ville være ellevild for en kjole str 116 <3
    Anja_Klausen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Skøn giveaway:) Vil gerne deltage med 2 lodder og hvis jeg er heldig så skal kjolen være i str 8 år... Krydser fingre;)

    SvarSlet
  25. Så fin kjole. Jeg deltager med tre lodder og vil gerne modtage en kjole str 9 år til min datters kusine, som trænger til at blive forkælet

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med 2 lodder og vil gerne vinde i str. 4 år.

    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  27. Jeg går all in med 3 lodder, og xxx fingre for den i str. 3 år til min Super Karla
    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Ønsker str. 128
    Deltager med 3 lodder <3
    Mange julehilsner
    Anette Aarup Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  29. Jeg ønsker i str 4 år og deltager med 3 lodder.
    Mvh helena
    Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  30. 1 lod - str 6 år

    Louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  31. 2 lodder fra mig :) Ida ønsker sig kjolen i str. 12 år.

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  32. 1 lod. Ønsker mig denne i str. 8 år til min dejlige pige der bare ville være så fin i den.
    mvh Karin BJ

    SvarSlet
  33. 2 lodder til mig...pige str 8 år

    SvarSlet
  34. Lækker blog...tak til danefæ for at fortælle om dem

    SvarSlet
  35. 2 lodder til mig som rigtig gerne vil eje denne super fede julekjole. Love danefæ <3

    SvarSlet
  36. Johanne Marie (og hendes mor!) ønsker sig en str. 4 år😃😃😀 1 heldigt lod🍀

    SvarSlet
  37. 2 herfra :) Str 10 år :)
    (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  38. Betina Bach-Poulsen7. december 2014 kl. 12.28

    Isabella ønsker sig str 116

    SvarSlet
  39. Str. 6 år :)
    Mette_refsgaard_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Ida ville elske at svanse rundt i en str 7 år :)
    Virkelig lækker kjole!

    SvarSlet
  41. Str 3

    Benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg vil gerne deltage med tre lodder og ønsker mig en kjole i str 6 år til min egen Alberte :-)

    SvarSlet
  43. Ønsker mig en i str 5 år til Filippa

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne vinde en str 4 år til min skønne rødhåret julenisse.
    Jeg deltager med 1 lod, men er ny følger på instagram ��

    SvarSlet
  45. Karla vil meget gerne have en smuk julekjole i str. 5 år <3

    SvarSlet
  46. Deltager med 3 lodder. Str. 98 til min datter

    SvarSlet
  47. vil gerne deltage med 3 lodder og str 3 år

    SvarSlet
  48. Str. 10 år :-D
    Mvh
    Lisa Nørbæk

    SvarSlet
  49. Tre lodder;-) til Alma str. 5 år. Glædelig jul

    SvarSlet
  50. Malou ønsker sig kjolen i str 3 år ;-)

    SvarSlet