Om at vælge det rigtige fodtøj....

fredag den 9. januar 2015

F O D T Ø J

Jeg har eller tror jeg har, styr på alt babyudstyret til Anton. Tænk at det er i dag der er termin. Det er jo helt fantastisk og vi glæder os helt vildt meget til han kommer ud til os.

Nu hvor alt er købt og klar til Antons ankomst er det Albertes tur til at få garderoben fyldt op med nyt forårs tøj og sko. Hun vokser helt vildt og skal nok have hele garderoben skiftet her til foråret.
Jeg går meget op i at hendes fodtøj er ordentlig kvalitet, det er trods alt benene og fødderne der skal bære os resten af livet og hvis man går i forkert fortøj så påvirker det ryggen og så er man inde i den onde spiral.


I min søgen faldt jeg over disse lækre Bundgaard Prewalkers, de er virkelig de optimale begynder sko. Jeg brugte dem til Alberte og Anton skal også have dem når han begynder at rejse sig op og øve sig i at gå. De giver en fantastisk støtte omkring anklen og ved hælen samtidig med at de er så super bløde og behagelige at have på. Jeg oplevede også at den sad rigtig godt på Albertes fod, så derfor er det virkelig en god begynder sko, det duer ikke den glider rundt og ikke giver noget støtte. 

Bare en lille anbefaling fra mig. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar