Termin.... I dag ♥

fredag den 9. januar 2015

T E R M I N 


Termin - i dag, det føles så uvirkeligt! 

Da jeg stod med en positiv graviditets test i maj var det største håb at nå terminsdatoen. Vi har virkelig kæmpet for at blive gravide med vores andet barn og nu kommer han snart, lige pludselig så er han her og jeg glæder mig så meget til at holde vores lillebror i mine arme. 

Nu er spørgsmålet så bare - hvornår han har tænkt sig at komme ud af sin hule......

Termins datoen er jo bare en dato, men alligevel er det bare en helt særlig dag. Det er den dag vi har snakket om i 9 måneder! Hver gang der er nogen der har spurgt " hvornår skal det så være" - har jeg jo svaret " det er sat til den 9 januar". Nu har vi nået den magiske dato og vi er helt klar! - eller så klar som man nu kan være. 

Jeg glæder mig ubeskriveligt til at være mor til to ønskebørn. Jeg kan allerede mærke hvordan mit hjerte fyldes med ubetinget kærlighed. Jeg er LYKKELIG! ♥





1 kommentar:

  1. Ventetiden må være lang - Bare der snart sker noget :)

    SvarSlet