Udsalg pigetøj...

onsdag den 14. januar 2015

U D S A L G

Ja, når jeg nu alligevel bare går og venter på ham lillebror gider komme ud til os ( er nu gået 5 dage over tid ) så kan jeg jo ligeså godt surfe nettet tyndt og udnytte alle de gode udsalgs tilbud der er på de forskellige webshops.

Jeg søger virkelig noget til Alberte som hun kan bruge i hverdagen nede i børnehaven. Da efteråret startede, fik hun helt ny efterårs garderobe i str.110, det er hun næsten vokset ud af og skal op i str.116 nu og i de basis langærmede T-shirts, jeg køber til hende er hun helt oppe i str.122. Det er helt vildt som hun skyder i vejret, hun er jo kun 5 år, men hun slægter (heldigvis for hende) hendes fars kropsbygning efter, slank med lange ben – det er ikke så ringe endda.

Jeg faldt over den her side http://kools.dk/pigetoej/  

Der er både T-shirts, jeans, bløde bukser, søde kjoler, tunikaer og meget mere. Jeg kendte ikke KOOLS før, men de producerer og sælger unikt dansk designet tøj uden om det fordyrende mellemled. Det betyder, at du/vi kan spare op til 40 til 50 % i forhold til andre pigetøjsmærkevarer, det kan vi lide! KOOLS pigetøj kan ikke købes i almindelige børnetøjsbutikker, men kun her på onlineshoppen eller ved shopping arrangementer, der afholdes af deres konsulenter. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar