Fødselsdags ønsker.....

mandag den 16. februar 2015

Fødselsdags ønske……

I næste måned har jeg fødselsdag, jeg vil ikke være ved det eller tænke for meget over det, for efter den fødselsdag er jeg tættere på de 40 år end på de 30 år – gys gys…….

Et af ønskerne er en DAB radio, jeg elsker at lytte til musik og radio, især sådan en lørdag formiddag er der ikke noget bedre end at lytte til mads & monopolet, det bliver jeg aldrig træt af eller skal man have gæster så kan man bare sætte den på en kanel der spiller musik eksempelvis P7 MIX, der kommer hele tiden nye sange og man skal ikke rende og skifte hele tiden, det er da praktisk og simpelt.

Der er mange andre fordele ved digital radio, bl.a. en klarere modtagelse uden lige så meget støj, som der kan være ved modtagelse af de FM-signaler, som alle DAB-radioer også kan modtage.
På DAB kan du således modtage langt flere kanaler fra DR end dem, du kender fra din FM-radio fordi lyden distribueres digitalt, slipper du for den støj og svingende lydkvalitet, der indimellem optræder på FM-radio. Fremtiden rummer mange muligheder, hvad angår DAB-radio: I displayet på din DAB-radio kan du allerede nu se informationer om hvad du lytter til, og der er i fremtiden mulighed for at sende langt flere informationer via DAB.


Hos expert.dk har det et kæmpe udvalg af DAB Radio - klik ind på linket for at se udvalget.

Jeg ønsker mig denne her af manden og guldklumperne

 ( Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt og aldeles mine egne! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar