Hvad giver man manden der har alt……

torsdag den 26. februar 2015





Min mand har lige haft fødselsdag og jeg vidste ikke hvad pokker vi skulle give ham. Han havde ingen ønsker, og så er det dælme svært. Jeg syntes også han skulle have en ekstra stor gave da han lige har fået nyt fedt og spændende job.

Han har længe talt om at han gerne vil lære at spille golf, men det er aldrig blevet til noget. Så da jeg så at der var en dansk golfhølskole på costa del sol så vidste jeg at det måtte være den perfekte gave for ham.

En uge på højskolen indeholder følgende:

·        at tilbringe en hel uge sammen med vores danske PRO & PGA-træner.
·        at blive instrueret i dit spil og dine teknikker.
·        at opnå en ny forståelse af Golfspillet og blive en bedre Golfspiller.
·        at modtage personlig undervisning med særligt fokus på det mentale Golf.
·        at spille 4 runder golf på nogle af de bedste baner på Costa del Sol.
·        at blive introduceret til den spanske gastronomi i hjemlige omgivelser.
·        at opleve den spanske kultur tættere på.
·        at være med til en fantastisk vinsmagning.
·        at høre et spændende foredrag af Fysioterapeut Jacob Lindgreen.
·        at opleve storbyen Malaga sammen med vores danske guide Liselotte.
·        at få muligheden for at opbygge nye relationer og livslange venskaber.
·        at få en uforglemmelig oplevelse sammen med Live & Play.


Alt dette for kun 7.800kr. Så det overvejer jeg at give ham som en overraskelse, måske vil jeg alliere mig med hans kammerat. Jeg er sikker på de to kunne få en lærerig og sjov uge.

1 kommentar:

  1. Rigtig god idé. Den tror jeg at jeg vil kopiere :)

    SvarSlet