Lækre opskrifter & sund mad

mandag den 16. februar 2015

Lækre opskrifter & sund mad

Når jeg kigger mig i spejlet er det tydeligt at de sidste 9 måneder med graviditet har sat sit præg på min krop. Inden jeg blev gravid tabte jeg mig 20 kg ved at følge en kostplan og træningsplan der var skræddersyet til mig. Den skal jeg i gang med igen, men jeg skal lige ovenpå efter fødslen og natteroderi, lysten til skyr og proteinkost er altså ikke altid så tiltrækkende når man har fået 3 timers søvn og nærmest går rundt i søvne hele dagen.

Men derfor kan jeg jo godt spise sundt og lækkert. Jeg bestemte mig for at lave en kostplan der skulle gælde fra i dag mandag, for at finde en masse lære opskrifter går jeg altid ind på alt for damernes hjemmeside, det sammen gør jeg ofte når jeg søger inspiration til gæstemad, der er altid nogle lækre ideer og opskrifter at finde på deres hjemmeside.

I dag står menuen på spidskålsalat med rygeost og jomfruhummer, du kan se hvordan du laver spidskålsalat her, det er simpelt og nemt og det ser så lækkert ud. Jeg ELSKER jomfruhummer!
Når du er på siden kan du i højre side se en grøn boks, der ligger alle deres lækre opskrifter. Så hvis du ligesom mig, engang i mellem er lidt ideforladt med hensyn til aftensmaden så kan du altså finde en masse lækkert der.







( Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt og aldeles mine egne! )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar