Familie skema

søndag den 29. marts 2015

Familie skema

Jeg er typen der skal have alt organiseret ellers bliver jeg stresset! Det vil sige at jeg laver lister, MANGE lister. 

Den her uge har der bare været så mange aftaler – læge, sundhedsplejerske, mødregruppe, præst, manden skulle afleveres og hentes i lufthavnen, Alberte ridning plus jeg havde et par deadlines der skulle overholdes. For at huske det så skriver jeg det på en email til mig selv eller en sms til mig selv, men det er bare så omstænding og det er kun mig selv der kan se det.

Så jeg blev enig med mig selv om at vi skal bruge en tavle til at skrive alle! Familiens aftaler op på.  Sådan en funktionel tavle hvor det hele kan stå på og hvor jeg ikke skal skrive med mikroskopisk skrift for at det hele kan stå der på.  

Så vi tog ind til Aalborg i går for at lede efter en tavle i en fornuftig størrelse -  det kan man ikke få…? Eller måske kiggede vi i de forkerte butikker, jeg fandt kun små tavler/whiteboards. Så jeg blev enig med mig selv om, at det måtte man kunne finde på nettet – hurra for google.
Jeg fandt en side der hedder kontorlinien.dk og de har et kæmpe udvalg af whiteboards i forskellige størrelser. Du kan se dem her.



Indlægget er sponsoreret, men meninger og holdninger er helt mine egen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar