En hel ny verden……

søndag den 26. april 2015

En hel ny verden……

Alberte har altid været sådan en pige der gerne vil ud og lege eller sidde og tegne og lave kreative ting. Nu har my little pony så fyldt rigtig meget hele vinteren og nu her på det seneste er det så barbie der fylder, efter at der er kommet barbie film på netflix optager det hende en hel del. Jeg var selv som barn ikke god til at lege med barbie dukker så jeg er lidt i tvivl om hvad vi skal købe til hende så hun har en god base for leg.

Der findes jo alt til hende barbie og der er godt nok mange forskellige dukker og meget tilbehør til det. Jeg ville ønske at mine forældre havde gemt det jeg havde så hun kunne have arvet det, men der er ikke blevet gemt nogen legesager, det er rigtig ærgerligt. Heldigvis har Martins forældre gemt rigtig meget lego så der er vi dækket ind når Anton bliver stor nok.

Men efter min google søgning fandt jeg et stort udvalg hos legbilligt.dk – her kan du se udvalget.

Nu ved jeg godt hvor Albertes ønsker til fødselsdagen skal findes. Tag et kik ind på siden, de har et kæmpe stort udvalg til både drenge og piger. 



( Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt min egne )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar