Hjemmekontor....

onsdag den 22. april 2015

Hjemmekontor....

Til dagligt underviser jeg på en handelsskole, så jeg sidder rigtig mange timer hjemme og forbereder min undervisning til næste dag. Vi kan sidde på skolen, men oven på 6-8 undervisningstimer hvor man bare er på 100% på så kan mit hoved bare ikke klare mere når den sidste time er afsluttet. SÅ er jeg træt og har virkelig brug for at hvile mit hoved inden jeg kan sætte mig ned og forberede mig igen.

Normalt har jeg sat mig i sofaen med min computer, bøger og notater men det er virkelig ikke godt for min ryg og jeg døjer meget med spændinger i nakken og deraf hovedpine.
Så nu har vi indrettet vores repos til et hjemmekontor. Vi har sat en lang bordplade og både Alberte,Martin og jeg kan sidde og arbejde der samtidig.

Det eneste vi mangler er ordentlige stole der er godt for ryggen. For mig er prisen ikke så vigtig for hvis jeg ikke passer på min ryg så skal pengene bare bruges på kiropraktor og fysioterapeut senere i livet. Så jeg har surfet rundt på nettet efter en stol der passer til mig og mit behov. Det er jo faktisk en hel del timer jeg sidder og forbereder mig og retter opgaver.   


Jeg har fundet et super godt udvalg hos istol.dk, du kan se mere her.





Indlægget er sponsoreret, men holdninger og meninger er helt min eegne!

1 kommentar: