Maling til huset….

søndag den 19. april 2015

Maling til huset….

Da vi købte vores hus var der en del der skulle renoveres. Vi fik nyt køkken, gæstetoilet, nye gulves og så skulle der males over det hele. Tapetet var slet ikke ensartet i huset så vi bestemte os for at male alle vægge med struktur maling, trappen til over etagen blev hvid og gulvene på overetagen blev også malet hvide. Det der med at male alle vægge med struktur maling – BIG MISTAKE. Jeg er så træt af det! Jeg kan bla. Ikke sætte fedt tapet op og jeg syntes bare det er så super pænt med helt glatte vægge. Men det er jo for sent og jeg må leve med mine strukturmalede vægge.

Vi skal i næste uge til møde med et køkkenfirma da vi trænger til et nyt køkken og i den forbindelse skal huset males indvendig. Vi bruger en uge af vores sommerferie på at male og få nye køkken ( hvis vi kan blive enige og hvis vi kan beslutte os )

Så jeg sidder egentlig på nettet nu og kigger efter maling til fornuftige priser, sidste vi malede huset indvendigt brugte vi ikke struktor maling med almindelig maling og det udjævner lidt den grove facade så det er også planen den her gang. Tror det hjælper en del på det og så kommer det ikke til at synes så groft.


Jeg fandt et stort udvalg på beckmann.dk, de har et kæmpe stort udvalg til fornuftige priser.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar