Støvsugerposer....

søndag den 19. april 2015

Støvsugerposer….

Århhhh, hvor er jeg bare ikke fan af de der støvsugerposer. Jeg kommer altid hjem med den forkerte og da vi bor et stykke fra den nærmeste butik der forhandler netop dem, vi skal bruge til vores støvsuger, så er det altså pænt irriterende.

Vores hus er et to plans hus så vores kvadratmeter er delt i to og det gør så at hver etage ikke er kæmpe store. Vi er nu en familie på fire plus vores lille dræberhund Berta, en værre tæppetisser men hun er god som dagen er lang og en super vagthund. Men gulvene trænger dagligt til at blive støvsuget da der hurtigt bliver beskidt, da vi jo er mange der færdes på de få kvadratmeter der er på hver etage. Jeg skal have der er ryddet op og støvsuget dagligt ellers trives jeg ikke og så er det jo bare virkelig ærgerligt at vi skal kører så langt for at få fat i de rigtige støvsugerposer.


Men men men, der er håb for jeg gav mig til at google og jeg fandt en side der har ALT til støvsugere – Se et stort udvalg her. Så nu bestiller jeg ekstra, så har jeg altid på lager.  



( Indlægget er sponsoreret, men holdninger og meninger er helt mine egne )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar