Linser - Briller

søndag den 10. maj 2015

Linser - Briller 

Hos profiloptik kan man få lavet en gratis synstest, det er ved at være nogle år siden jeg fik lavet en – men da min mand fik det gjort for nogle år siden, viste det sig faktisk at han skulle have briller.
Begge mine forældre bruger briller og min søster med så jeg er heldig 7- 9 – 13 at jeg ikke har brug for dem ( endnu )

Min man er nu begyndt at bruge linser, han gjorde altid brillerne væk og syntes også at de var trælse altid at have dem på så vi kontaktede profiloptik og de hjalp os igennem hele processen.

De tilbyder:
Hos Profil Optik er vi eksperter i kontaktlinser. Og vi går langt for vores mantra: at alle kan bruge linser. Hos os får du rådgivning om
  • linser til bygningsfejl
  • flerstyrkelinser
  • endagslinser
  • månedslinser
  • døgnet-rundt-linser
  • hel- og halvårslinser
  • speciallinser
Som med alt andet hos os, hvor kvaliteten er i højsædet, har vi valgt kun at samarbejde med verdens bedste producenter af kontaktlinser. Derfor har vi eneforhandlingen af EyeQ linser, der lever op til vores høje standarder om sundhed, sikkerhed og kvalitet. 
Det er betrykkende og man kan hører på personalet at de ved hvad de snakker om, så det kan helt klart anbefales at få lavet en synstest hos dem.

Du kan klik her og læse mere om profiloptik.dk



( indlægget er sponsoreret, men ord og holdninger er helt mine egne )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar