Sommerferie...

søndag den 10. maj 2015

Sommerferie 2015
Vi skal en uge til Bornholm i sommerferie med min familie og så skal vi op til et vennepar i Norge men vi snakker også om at tage en ferie hvor vi bare er os. Egentlig ville vi bare være hjemme og slappe af men man får jo ikke slappet af for så skal man altid lige ordne noget, der er en have og der er et hus der skal males osv osv….

Så vi sidder og kigger på campingpladser der ikke ligger for lang væk fra hvor vi bor. Det skal ikke være sådan en turistfælde hvor det hele er så planlagt men en campingplads hvor man kan tage på udflugter og hvor man kan tage sin cykel og cykle små ture i et skønt område.

Jeg er faldet over  raabjergmilecamping.dk http://raabjergmilecamping.dk/ , hvor ser den hyggelig ud og der er masser af skønne seværdigheder og så ligger det i et smukt naturfyldt område, det er lige noget for os.
Derudover er det vigtigt for os at det er en børnevenligcampingplads og der må jeg sige de rammer spot on. Der er badeland, minigolf, verdens største sandkasse, man kan cykle til skagen, farm fun ligger ikke langt derfra, fårup sommerland er tæt på, ørnereservatet samt nordsøens ocenarium – det er da fantastidk for børn.  


Jeg tror jeg ved hvor vi skal have en uges ferie – Bare os fire 




( Indlægget er sponsoreret, men ord og holdninger er helt mine egne )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar