Undertøj til tullen…

søndag den 10. maj 2015

Undertøj til tullen…

Jeg syntes faktisk at virkelig godt undertøj til Alberte enten er vildt dyrt eller også er det faktisk i rigtig ringe kvalitet og jeg gider ikke købe sådan noget til hende hvor det nærmest er helt tyndslidt efter to vaske.

Jeg syntes også det er lidt vigtigt at det er i god kvalitet så det kan holde hende varm så hun ikke render og har blærebetændelse hele tiden. Sådan en vinter i børnehaven hvor de er ude hele tiden, kræver altså at de er klædt på i tøj af god kvalitet der kan holde dem varme og tørre.

Jeg går ikke på kompromis med hendes hverdags basis tøj samt overtøj og fodtøj. Det skal bare være i orden. De gange hvor jeg ved hun har haft for lidt tøj på, der er hun også endt med at blive forkølet. Så det kan altså godt betale sig at ofre lidt ekstra på deres påklædning.

Littlepices.dk har noget fantastisk undertøj til dreng og pige.

Til Alberte har jeg investeret i basis boxershorts, med elastik i taljen og i smart mønstret design og så er de i 100% bomuld og så er der tilbud 4 stk fo 150 kr – det er da noget man kan forholde sig til.





( indlægget er sponsoreret, men ord og holdninger er helt mine egne )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar