Luksus til Anton

søndag den 21. juni 2015

Luksus til Anton

Jeg er vild med alt lækkert til de kære små, både tøj , interiør til børneværelset og andre lækre sager. Jeg bruger lang tid på at bestemme mig for stilen på deres værelser og lige nu er det Antons værelse der skal have en tur. Der er godt nok lidt tid til han skal ind på eget værelse men derfor syntes jeg stadig det skal laves færdig til ham.

Jeg har brugt lang tid på at finde ud af hvilken sengerand, sengetøj og puslehynde vi skulle have til ham da han lå inde i maven. Det blev Cam Cam, jeg er fuldstændig vild med farverne, designet og kvaliteten og jeg syntes det passer godt sammen med de andre ting han har på værelset.

Jeg fandt en stort udvalg i den lækre webshop luksusbaby.dk – der er alt hvad hjertet begærer til både Alberte og Anton - du kan se deres udvalg af Cam Cam her

 Hvis du ikke kender Cam Cam kan du læse lidt om det her:


Cam Cam desginer bløde sager og indretning til børn, med bl.a. sengetøj. Cam Cam vil skabe smukke rammer til den helt særlige periode i livet, hvor man som forældre gør hjemmet klar til de kære små. Cam Cam står for kvalitetsdesign og alt er gennemtænkt ned til mindste detalje, alt fra tekstiler og mønstre til stikninger og farvesætning. Med disse produkter vil dit hjem bære præg af kærlighed for de små og samtidig på en stilfuld og designperfektionistisk måde. Cam Cam er bestemt et værdigt mærke når det skal være lidt ekstra luksus.





Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt mine egne!

1 kommentar:

  1. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet