Nyt hus eller renovering.....

søndag den 21. juni 2015

Vi går og dimler med et par store beslutninger…… Skal vi sætte vores hus til salg eller skal vi have nyt køkken og bad…. Hvis vi vælger at sætte nyt køkken i huset så skal vi også være sikre på at vi vil blive boede her i nogle år for ellers er det jo penge ud af vinduet for os.

Det er en svær beslutning for huset vi bor i er vores første hus og vi er og har jo været super glade for at bo her. Der er en skøn have og det er nemt at komme i skole og gå op og handle. Det er et to etagers hus og pga. mén fra en arbejdsskade har jeg svært ved at komme rundt og få gjort rent og komme op med vasketøj så vi drømmer om et et plans hus hvor det bliver nemmere for min krop at komme rundt.

Men uanset om huset skal sælges eller om vi bliver boende så trænger der til at blive udskiftet lidt. Vi kunne godt bruge ny vandhane på badeværelset og i køkkenet. Der kunne godt trænge til nye toiletter på begge vores toiletter og så vil jeg gerne have dørlister udskiftet. Det er et hus fra 1915 så det kræver løbende lidt vedligehold.


I min surfen på nettet ( manden kalder mig den levende google – googler ALT hihihiii ) faldt jeg over den her side som bla. Har gode tilbud på de ting vi søger.



Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar