Nyt værelse og tilbud

søndag den 21. juni 2015

Nyt værelse

Nu er Anton 5 måneder og selvom der er lang tid til han skal på eget værelse, så kan jeg jo ikke lade være med at indrette hans værelse. Jeg elsker det og jeg glæder mig til at komme i gang med Albertes værelse. Hun bliver skolepige efter sommerferien og selvom hun fik et helt nyt værelse da hun blev 5 år så går hun allerede nu og siger hun glæder sig til at få et stor pige værelse…… Meeeen der går lige lidt tid endnu inden det skal laves om….


Jeg mangler gulvtæppe, sengerand, lampe og en masse andre ting til Antons værelse. I min surfen på nettet fandt jeg denne her side og her er jo masser af lækre sager og samtidig er der penge at spare – det er en win win situation. Vi mangler også madkasse og drikkedunk til Alberte og det findes også på siden.


Jeg vidste ikke der var noget der hed en termotaske til flasker, så jeg har hænderne oppe over hovedet, jeg mangler virkelig en løsning til Antons suteflasker når vi er på tur – det kan godt være lidt besværgeligt at få varmet flasker hvis ikke man er i nærheden af en microovn.









Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt mine egne!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar