Sommer og have hygge

søndag den 21. juni 2015

Sommer og have hygge

Vi skal have nye havemøbler og jeg er på udkig efter et almindelig havebord med plads til 3 stole på hver side. Det skal være vedligeholdelses frit og det skal heller ikke koste en formue. Derudover kunne jeg godt tænke mig et lounge sæt // sofa med sofabord til en lille hyggekrog i haven.

Jeg elsker vores have, den er så smuk når alt er sprunget ud og der er fyldt med smukke farver og skønne dufte. Så i år vil jeg virkelig have lavet mig en masse hyggekroge hvor man kan sidde og slappe af og bare nyde at se Alberte lege i haven, der skal også laves nogle kroge med skygge så der er mulighed for at Anton også kan være med i haven.

Vi har en uges ferie herhjemme så der skal bare grilles, bade og hygges i haven – I love it! Og jeg glæder mig.

I min søgen på nettet efter havemøbler fandt jeg den her side se mere her, de har alt hvad hjertet kan begærer af havemøbler og de er nedsat og og og det giver halv pris på fragten lige nu, lige noget for mig – så nu er det bare om at beslutte sig…




Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar