Varm voks behandling

søndag den 21. juni 2015


Varm voks behandling

Vi har lige købt ny bil, det er første gang vi køber en helt ny bil og vi er enige om at den skal passes godt på. Min mand er i autobranchen og går meget op i biler og når han fortæller og fortæller om den her bilverden som jeg absolut ikke har forstand på prøver jeg virkelig at lytte så jeg kan lære lidt fra ham.

Det nyeste han prøver at belære mig om er varm voks behandlig af bilen……

De handler om at de galvaniserede overflader er sprøde og sarte overfor især stenslag og forurening fra vejbanerne. Et lille slagmærke på metaloverfladen udvikler sig til et krater med grobund for udvikling af rust og det er jo super ærgerligt på en helt ny bil.

Et smidigt rustbeskyttende lag på en vognbund med VARM VOKS produktet vil forminske en skade fra en spids genstand, som eksempelvis en sten, og meget hurtigt lukke "såret" ved sin smidighed og derved forhindre at der udvikles rust. Voks er det mest rustbeskyttende middel man kender til og samtidig er fordelen, at voksen bevæger sig sammen med karosseriet.


Så blev du lige lidt klogere på bilpleje og måske endda noget du kan bruge på jeres bil…? Du kan læse meget mere om det her



Indlægget er sponsoreret, men holdninger og ord er helt mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar