Lænestol til farmor...

torsdag den 6. august 2015

Min farmor vil gerne have mig til at hjælpe hende med at finde en ny lænestol.  Hun skrifter ofte møbler og gardiner ud og har i sit liv nok flyttet 40 gange, hun kan godt lide at få lidt nyt til boligen engang imellem.

Nu hvor der er kommet så mange små børn til i familien så er kravet at det skal være praktisk og nemt at tørre af. Hun er oppe i alderen så det der med at få læder møbler der skal smørres ind det duer ikke. Hun har haft en del blodpropper og har ikke så meget bevægelighed i venstre side. Med de krav der var tænkte jeg at kunstlæder ville være perfekt for hende.

Jeg syntes det er så SEJT at min farmor på 83 år stadig går op i sin bolig og skifter ud og køber nyt.
Vi gav os til at google og google og faldt over denne her side klik her

De har et kæmpe stort udvalg af alle slags lænestole og det er svært at træffe en beslutning og hvilken en der passer hjem i farmors stue. Men en ting er helt sikkert, og det er at Farmor nok skal finde sig en lænestol der passer lige til hende.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar