Nøgleskab....

søndag den 25. oktober 2015


Nøgleskab....

Vi har efterhånden ret så mange nøgler til det ene og det andet sted og en tendens til at de altid bliver væk for os.

 Jeg mener at der er et fast sted jeg ligesom har lavet til formålet, men det er som om Martin glemmer det for hans nøgler ligger i hele huset eller også så er det bare fordi at det sted jeg mener, er vores faste sted bare ikke er særligt godt for det fungere så absolut ikke. Vi har tidligere prøvet at nøglerne til en bil blev væk og bare var væk så vi måtte igennem en masse besvær og have fat i fabrikken i udlandet for at få en ny nøgle. Så ja nu er jeg altså pænt træt af det og er ved at finde på en ny løsning.

Så nu sidder jeg og overvejer et nøgleskab, det kan da godt være det er lidt underligt og er sådan et virksomheder bruger, men når man har ansvaret for nøglerne til ens arbejde så syntes jeg altså det er et stort ansvar og det er min opgave at sørge for at de ikke bliver væk. Så et nøgleskab bliver løsningen!


Efter min googlen på nettet faldt jeg over siden her og der er et rigtig stort udvalg så det må jeg lige undersøge nærmere….





Ingen kommentarer:

Send en kommentar