Nyt tag

søndag den 25. oktober 2015

Nyt tag….

Jeg har bare en forkærlighed for en hvid muremester villa med sort tag og sorte døre – jeg syntes bare det er så pænt. Nu bor vi i en hvis muremester villa med sorte døre men med rødt tag. Så jeg går og overvejer at få det skiftet til sort tag men da jeg ikke aner en disse om det så er google igen min ven.

Jeg har været lidt rundt og kigge på inspiration og jeg elsker især at tage til Hasseris i Aalborg hvor de har de smukkeste muremestervillaer og patriciavillaer, alle rigtig velholdte og virkelig flotte. De fleste derude har sort glaseret eller sort mat tag og det klæder altså de smukke villaer rigtig meget så jeg er nu helt sikker på at det er det jeg rigtig gerne vil have på vores hus.

Jeg fandt en masse gode råd og tag typer på hjemmesiden her. Lige noget for en uerfaren uhandy person som mig. Så nu er det bare at regne på det og tænke for og imod inden vi beslutter os for det især fordi det er kosmetisk og ikke nødvendigt med nyt tag.
 Men nogen gange bliver det bare nødvendigt at gøre sådan så man kan få sit drømmehus.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar