Støvsugerposer

onsdag den 14. oktober 2015

Miele støvsugerposer

Hvorfor er det altid så svært at finde de rigtige støvsugerposer, eller er det bare mig.

Ejjjj, så kører jeg hele vejen ud til Bilka – det tager ca. 40 min hver vej fordi jeg tænker ” de må have et stort udvalg ” og var derfor sikker på at jeg derfor ville komme hjem med de rigtige. MEN nej! Så jeg kørte derud engang til for at bytte dem og kom jeg så hjem med de rigtige denne gang – NEJ!!! Så nu gider jeg bare ikke mere.

Derfor tog jeg og googlede min støvsuger model og støvsugerpose og frem kom denne skønne side, min helt min redning – webshoppen støvsugerbanden eller stov.dk som deres side hedder. Her kan man få Miele støvsugerposer og støvsugerposer til alverdens mærker. Så står du og mangler så hop derind og kig, måske kan du sparer dig selv for en masse unødvendigt kørsel og tid.

Et klik i kurven og næste dag landede de i postkassen og så kunne der blive gjort rent til den store guldmedalje.

Inden jeg handler på nye sider plejer jeg at tjekke trustpilot og om de er E-handelsmærket og begge dele var bare helt i top hos stov.dk og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos dem.



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar