Fisher Price Give Away og Laptop til Anton / Vinderen er......

fredag den 13. november 2015

Vinderen er fundet

Kæmpe STORT tilllykke pia sroka

Vil du sende mig dine oplysninger på kathrine:villadsen@hotmail.com

Kh Kathrine






Fisher Price Give Away

Jeg elsker bare Fisher Price legetøj til børn, jeg syntes virkelig det er god kvalitet og det er en super god hjælp at det er delt op i alderstrin. 

Anton har fået sin helt egen bærbar computer, dog er den fra Fisher Price og den er super fin. Den kan sige en masse skønne lyde og der er en masse knapper der kan trykkes på. 

Den har tre forskellige niveauer til forskellige alders trin så den er interessant i lang tid. Den er super smart og kan foldes sammen så den ikke fylder så meget. Vi har den altid med os på tur, den er nem at have med i tasken.

Du kan finde flere spændende ting fra Fisker Price her 

Ps. Antons legemåtte er ikke beskidt, vores lille hund Berta har lagt derpå en dag vi ikke var hjemme hvor det havde regnet og hun var våd. Det har lagt i blød i badekarret og er blevet skrubbet med det er stadig skjoldet - gode råd modtages gerne, ellers må vi have os et nyt.




Giveaway

Jeg har fået lov til at forkæle en af mine læsere med et Fisher Price medical kit. Alberte har det og hun har haft så mange timers god leg med det. Så kender du en lille pige eller dreng eller en baby så er sættet altså et hit.


For at deltage skal du blot skrive en kommentar her inden onsdag kl 20.00. Så finder jeg en heldig vinder.

Du må meget gerne følge bloggen eller instagram @villadalbo men det er ikke et krav. 

Held & Lykke








19 kommentarer:

  1. Hep hey, for den første kommentar. Jeg kender en pige, der vil blive meget glad.

    SvarSlet
  2. Jeg kender op til flere små, dejlige basser, der ville kunne fornøje sig i mange timer med det fine lægesæt. Jeg er med! Kan vist ikke rigtig spæde til med rengøringsfifs.. Har I prøvet regulær pletfjerner? Måske Vanish eller lignende. Aner ikke, om det kan tage det... :/

    kh Mai / maiodgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  3. Det er lige noget for mine to små, Bjarke og Laura - De vil elske sådan et fint sæt :)
    Mon lidt eddike kan tage skjolderne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  4. XXX
    Min datter vil ELSKE det.. Hun plejer og plejer i øjeblikket

    SvarSlet
  5. Min Niklas elsker at lege læge, men vi har desværre haft en hund herhjemme der har ædt stort set alle tingene fra det sæt han havde avet af sine store søskende

    SvarSlet
  6. Jeg er med :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hvor sjovt!
    Den vil jeg rigtig gerne forkæle min skønne nevø med. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Det ville Alfred blive glad for. Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  9. Min datter elsker at lege doktor. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia,

      Min første vinder har ikke vendt tilbage så ved ny lodtrækning blev du den heldige :o)

      Vil du sende dine informationer til kathrine_villadsen@hotmail.com

      Kh Kathrine

      Slet
  10. Åhhh hvor er det et sødt sæt :) Jeg vil gerne prøve lykken...

    //maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  11. Mine nevøer ville garanteret elske at lege læge.. krydser fingre.
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  12. Dét der er et MÆGTIGT fint lægesæt. Jeg kender én, der ville blive rigtig glad for at lege med det :-)
    Mvh Daniel.
    dnlpet@gmail.com

    SvarSlet
  13. Min datter elsker at lege med læge-tingene i vuggeren så det her ville være et hit!

    nadia-parnas@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Den ville med sikkerhed blive et hit herhjemme :)
    - Anne
    annekande123@gmail.com

    SvarSlet
  15. lækker lækker præmie :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  16. Åååååh hvor ville jeg erne vinde det tl min ALvin, trods han er næsten fire år.
    Han ELSKER at lege læge, og ha faktisk ikke rigtig noget lægesæt.

    KH

    Maria/ / @slinkypiinky

    www.slinkypiinky.dk

    SvarSlet