Fødselsdags ønsker......

søndag den 27. december 2015

Nu hvor vi snart skal fejre 1 års fødselsdag for Anton så sidder jeg virkelig og bruger laaang tid på at undersøge hvad han ønsker sig i gave. 

Jeg syntes 1 år er en helt særlig dag og derfor syntes jeg også at nogle af gaverne godt må være lidt særlige.

Alberte var meget aktiv da hun var yngre og er stadig men på den gode måde, men vi fik hurtigt legehus, gyngestativ, rutchebane og trampolin i haven for hun elskede at være ude og lege og så var det jo fedt der var noget aktivt at foretage sig derude.

Jeg tænker også at det er sådan noget vi skal ønske os til Anton, det må gerne være noget med en klatrevæg på. Det er en super god måde at styrke børns motoriske evne på og det er også super god træning for højre/venstre hjernehalvdel og fysisk leg. 

Alberte har altid været vild med at klatre og hun klatre rundt på vores trappe som en anden cirkus artist så det tror jeg er en super god gave til lillebror.

Jeg har googlet mig frem til sider der har et bredt udvalg af leget tårne med tilbehør og fandt på den her side nogle virkelige gode bud, så nu er det jo bare at vælge hvilket der passer til vores børns behov, næste år er der jo tre guldklumper i huset.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar