Haven i villa dallbo…….

søndag den 27. december 2015

Haven i villa dallbo…….

Vi har i de seneste år brugt en del tid på haven, ikke fordi den er stor og prangende men den trængte til en kærlig hånd da vi overtog huset og vi skulle også lige finde ud af hvor meget og hvor lidt vi gerne ville have i haven.

Den skal jo både indrettes med gyngestativ, sandkasse, trampolin og legehus og samtidig vil vi også gerne have os en køkkenhave og flotte farver i have i løbet af sommeren og og og samtidig må det gerne være sådan at vi ikke behøver i haven hver dag i sommeren…

Vi starter som regel med at lappe huller i huset og male hus og sokkel og derefter er vi i gang med haven. Vi havde bygget køkkenhaven op i pallerammer med efter 5 år var de blevet rødne og her i efteråret blev de smidt ud. Min søde far har nu bygget et højbed på vores terrasse og der er der nu plantet hortensia samt lavendel i og jeg er sikker på det bliver så flot her til sommer når det hele står i blomst.

Vi købte forrige år nye havemøbler og havde på det tidspunkt et rigtig fin parasol men jeg brugte den her i efteråret til at sætte barnevognen under når det regnede og en dag kom der et vindstød og parasollen knækkende så nu er jeg på google for at lede efter en nu stor parasol og kan se at hos Zederkof kan få lige præcis den jeg gerne vil have fordi udvalget er så stort hos dem.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar