Hvid jul…..

søndag den 29. november 2015

Hvid jul…..

Jeg ELSKER jul og alt hvad der hører med sig til julen

Hyggen, den røde farve, overraskelserne, drillenissen Julius, æbleskiver, julebag og ikke mindst SNEEN. Der er ikke noget mere hyggeligt når Alberte blev kørt i børnehaven på kælken og når jeg hentede hende på kælken og over på kælkebakken og når aftensmaden var spist og farmand hjemme fra arbejde så en aftenstur på kælkebakken. Jeg ELSKER det bare og jeg elsker at det er sammen med familien.

Jeg er begyndt at kigge på kælke, ja ja godt nok siger prognosen at der kun er 10% chance for hvid jul i år MEEEN man ved jo aldrig… og jeg håber! Jeg syntes det ville være så hyggeligt at Alberte og Anton skulle hygge sig sammen på kælkebakken og jeg er sikker på han vil syntes det er et hit

Jeg har fundet et skønt udvalg her hos legbilligt.dk og babykælken er endda sat ned, men de har det skønneste udvalg af frost kælke og sneskovle og meget meget mere. Lige noget for Alberte. Så der skal da vist shoppes lidt og så må vi virkelig håbe at der kommer lidt sne her i julen.


Glædelig December






1 kommentar:

  1. Så fine kælke, det er en charme i sig selv at lege i sneen med kælke udstyr :-)
    Ja lad os håbe på lidt hvid jul, det er smukt når sneen daler og alle er glade.

    God weekend, glædelig 3.advent til jer alle og velkommen forbi mit lille blog univers :-)

    SvarSlet