Låsesystemer til firma og private…..

søndag den 27. december 2015

Låsesystemer til firma og private…..

Jeg går meget op i at sikre vores hjem og derfor har vi en rigtig god tyveri alarm hvor der er tilkøbt en masse ekstra for at sikre hjemmet. Min mand har firma sammen med en kompagnon og de er pt ved at undersøge markedet for et låsesystem til deres lager og i den forbindelse tænker jeg også at det kunne være en god ide til hjemmet. Det kunne være smart at i stedet for en nøgle at man havde en elektronisk lås på døren hvor der skulle bruges kode så man var helt nøgle fri.

Men jeg tænker også at det kunne være super smart til deres firma, de har weekender på året hvor de er pressede med at få hentet varer asap og det kunne være en fordel for dem at de ikke er afhængig af at uddele nøglen til mange forskellige i pressede situationer men jeg tænker også at det gør det mere sikkert imod indbrudstyve at der er løs på med kode således at nøglen ikke kan kopires eller brydes op nemt.


De har fundet en udbyder af låsesystemer her, der er både til virksomheder og private og det har helt sikkert fanget min interesse.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar