Overtøj til Alberte…

fredag den 30. oktober 2015

Overtøj til Alberte…

Selvom vinteren næsten lige er startet og flyverdragen endnu ikke er blevet brugt – klimaet har virkelig ændret sig for der er flere plus grader end minus grader om vinteren efterhånden, så er jeg i år på forkant med vinter overtøjet og vil i år nå at få fat i størrelserne der kommer på tilbud inden det er for sent.

Til april er vi en familie på 5 og jeg skal til at tænke over at der skal købes meget tøj især om vinteren til guldklumperne. Så i år har jeg tænkt at det kunne være smart at købe lidt når vinterovertøjet er sat ned og det er det nu så nu vil jeg i gang med næsteårs vinter tøj.  Jeg syntes virkelig at vinter overtøj og fodtøj er en stor post på budgettet og jeg vil ikke gå på kompromis med kvaliteten da det er vigtig det er behageligt at have på og beskytter dem så de ikke bliver våde og kommer til at fryse.

Jeg håber virkelig der kommer sne i år så vi kan komme ud og bruges vores flyverdragter og ud og lege og hygge os i sneen og kælke på kælkebakken.
Jeg fandt en lækker molo flyverdragt og overtøj til piger her


Så nu mangler jeg bare til drengene……





Ingen kommentarer:

Send en kommentar