Rabatter der batter – et skønt udsalgstip fra mig til dig..

søndag den 27. december 2015

Rabatter der batter – et skønt udsalgstip fra mig til dig..








Knap er julen slut før alle butikker holder udsalg….. og der er mange penge at spare. Jeg plejer ikke være den store udsalgshaj men nu hvor vi snart har tre guldklumper der vokser og vokser og skal have ny garderobe til hver sæson så vil jeg til at kigge lidt efter gode tilbud for det er jo altid lækkert at spare penge.

Jeg er faldet over et godt tilbud på en skøn webshopog det vil jeg da lige dele med jer. Hos Dreamsforkids.dk kan I nemlig spare helt op til 60% - det er noget af en besparelse og det fortjener at blive delt med jer.

Det er mærker som Soft Gallery, Marmar Copenhagen, Konges sløjd, Fabelab, Pom Pom, Cam Cam, Smallstuff, Huttelihut, Joha, Noa Noa, Ida Ising pusletasker, Ferm Living, Popupshop, By Heritage og mange andre lækre mærker i deres udsalgskategorie, som i kan finde lige her.

God udsalgsjagt og rigtig god shoppelyst!  Har i gjort jer nogle gode udsalgskup indtil videre så del det endelig med mig i kommentarfeltet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar