Snart 1 års fødselsdag......

søndag den 27. december 2015

Det er ikke til at forstå at vores lille Anton bliver 1 år den 19 januar, tiden er gået så stærkt – faktisk hurtigere end med Alberte. 

Jeg prøver at reminde mig selv om at nyde hvert eneste øjeblik med ham og det gør jeg men jeg har det stadig rigtig hårdt med at han fylder et år – måske er det fordi vi havde opgivet håbet om at få et barn mere efter 3 års kamp og pludselig lykkedes det os og derfor har jeg bare så svært ved at give slip. Men omvendt så nyder jeg og vi at se ham udvikle sig og er så stolte af alle de ting han kan. Han er så dejlig, nem og mild og han er en kæmpe glæde i hverdagen for os alle i familien.

Men nu bliver han 1 år om jeg vil det eller ej og det skal fejres! Da vi har Alberte og ingen drenge så har vi ikke rigtig noget legetøj til drenge og jeg syntes det er så svært at finde ud af den verden. Så jeg har sat mig ned og googlede og kigget på alverdens hjemmesider. Jeg er ret vild med trælegetøj fra legbilligt.dk så det kommer helt sikkert på ønskesedlen!


Hvis I har gode forslag til legetøj til en dreng modtages gode ideer meget gerne. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar