Campingferie og udstyr

tirsdag den 26. januar 2016

Campingferie og udstyr

Vi har købt campingvogn, den er fin men jeg vil have skiftet alle hynder ud med nye og med nyt betræk, der skal nye gardiner op og så skal der lægges sort linoleums gulv i den og så er jeg sikke rpå at den efter en kæmpe rengøring bare er tip top til en dejlig sommerferie.

Men vi mangler bare ALT og på det tidspunkt hvor vi tager afsted på ferie er Anton 15 mdr og Villads er 3 mdr. Så der er altså noget udstyr vi bare bliver nødt til at købe os og have med. Bla en microbølgeovn – jeg ved godt at der er på pladsen og jeg går også ud fra jeg stadig ammer på det tidspunkt men står vi nu om natten og har brug for at varme en flaske eller hurtigt varme mad til Anton så syntes jeg det er meget rart at den står i campingvognen. Derudover skal vi have en mini ovn, elkoger, brødrister, en stavblender og jeg kunne blive ved…..

Jeg har nu endelig fundet en side hvor der er tilbud, så nu må vi have handlet. Jeg har prøvet at købe billige mærker og de går altså hurtigt til så jeg vil gerne have kvalitet og har derfor søgt efter obh produkter.

Hvis du ligesom jeg står og mangler så kan du se deres udvalg af OBH produkter her.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar