Crowdlending

tirsdag den 26. januar 2016


Crowdlending

Når jeg ikke er på barsel underviser jeg bla i erhvervsøkonomi og iværksættere fag og jeg interessere mig rigtig meget for hvad der sker af nye ting og sager på marked.

Jeg var forrige år til et foredrag om crowfunding og syntes det er vildt spændende. Ikke bare for de kreative iderige sjæle der søger kapital til deres projekter men også fordi at det er privat personer der kan sidde og investere penge i projekter de finder interessante.

Nu er jeg så faldet over et nyt begreb der hedder crowdlending – det er dælme smart. Det er private investorer der kan hjælpe virksomheder ved at låne dem penge. De skal betales tilbage igen men selvom det er flere investorer der har hjulpet med penge så skal de kun betales tilbage til en konto men det er rigtig spændende og tiltalende er at de jo nok højest sandsynlig er andre iværksættere der er lånegivere og de er jo også fantastisk sparringspartnere.


Der sker så meget nyt hele tiden men jeg må sige at jeg tror på at sådan noget som firmaet Lendino fortæller om på deres hjemmeside. Det er helt sikkert noget jeg vil bruge i min undervisning. Det er super spændende og helt sikkert fremtiden.

Klik her for at læse meget mere




Ingen kommentarer:

Send en kommentar