Fastelavnkostumer & Give away....

fredag den 15. januar 2016

Fastelavnkostumer & Give away....




Hjemme hos os er kostumer ikke kun noget man bruger til fastelavn.

Alberte har efterhånden et stort udvalg af diverse udklædning og hun bruger det rigtig meget i hverdagen når hun leger.

Hun er især glad for Elsa, Askepot, cowboy og Klokkeblomst og nogle af dem er ved at være for lille og slidte da det bliver brugt rigtig meget. Da vi var i Disney land forrige sommer havde hun selv sparet 2500kr op og det blev rub og stub brugt på smukke udklædningskjoler.

Alberte ser meget frem til fastelavn hvert år for så ved hun at der kommer nyt udklædning til hende. Nogle gange laver vi dem selv og andre gange rækker moderens evner ikke til ønskerne så de bliver købt.

I år skal Alberte være den lille havfrue og Anton skal være en lille løve.






Jeg har været så heldig at få lov til at udlove et gavekort på 500kr til den webshop jeg har købt udklædning fra i år nemlig www.funidelia.dk.

Det eneste du skal gøre er at:


        - følge deres facebookside – klik på linket her
         - Skrive en kommentar herunder og følg bloggen eller min instagram.

Du kan deltage her på bloggen og på min instagram @villadallbo.


Vinderen findes fredag den 22 januar. 


Kærligst Kathrine 





12 kommentarer:

  1. Krydser fingre!!! Glæder mig SÅ meget til fastelavn i år. Herhjemme skal mor være Anna, far Stormtrooper, søn Græskar eller Snehvide og datter Elsa :)

    SvarSlet
  2. Alfred vil elske det. Han skal vidst være hulk i år. Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  3. Lige noget for mine to små :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Det ville være skønt. så kan jeg finde et kostume til min datter. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg ville meget gerne vinde et lækkert kostume til min søn. Jeg er ikke selv specielt kreativ eller ferm til at sy, så det ville være så lækkert med et fint kostume :)

    Hilsen Mie
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  6. Mit barnebarn ønsker sig en Elsa kjole - den vil jeg gerne købe til ham ;-)

    SvarSlet
  7. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  8. Udklædning er altid sjovt og personligt er jeg ikke selv for gammel endnu! Den mindste af mine søskende, har arvet glæden ved udklædning og ønsker sig meget et Elsa kostume - så det skal hun have, hvis jeg vinder :D

    Følger selvfølgelig deres facebookside og dig på både bloglovin' og instagram <3

    xoxo,
    Sam Madeleine Athena Conradsen
    SamConradsen@live.dk

    SvarSlet
  9. Jeg glæder mig allerede til fastelavn :)

    SvarSlet
  10. Jamen, det ku' være så FINT! Vi er helt, helt bagud – jeg ved slet ikke, hvad vi skal være endnu. Min 4-årige insisterer på spiderman, hvilket man jo ikke på nogen måde har lyst til at nægte ham, omend jeg da HAR påpeget, at det ku' være sjovt at prøve noget nyt (spidermankostume bruges på ugentligt ;)), men NUVEL... Jeg håber på mit held ;)

    God dag!
    kh Mai / maiodgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Krydser fingre <3 Theo skal være togfører! Mvh Lisa, lisa_k_t@live.dk

    SvarSlet
  12. Sikke en sjov og skøn præmie!
    Jeg vil rigtig gerne forkæle min nevø med gavekortet. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet