Graviditets kilo og sort tøj

tirsdag den 26. januar 2016

Graviditets kilo og sort tøj

Nu her hvor jeg er gravid for tredje gang og det er så hurtigt jeg blev gravid efter vi fik Anton, så jeg slet ikke nåede at tabe mig de graviditetskilo jeg kom mig ved sidste graviditet så syntes jeg at jeg virkelig har en del ekstra kilo at bære rundt på nu og jeg ved at jeg kommer til at kæmpe ved at få dem smidt når lillebror Villads er kommet ud til os, men jeg er klar og jeg skal nok give de kilo kamp til stregen!.

Men på grund af de ekstra kilo har jeg en tendens til kun at iklæde mig sort tøj, jeg føler jeg bedre kan gemme mig bag den sorte farve og jeg føler mig rigtig godt tilpas i det. Jeg går meget i sorte kjoler ofte med grå, sort eller farvet cardigan til. Det er dog lidt kedeligt når vi skal i byen og jeg er ikke særlig meget til smykker. Så jeg har søgt lidt efter noget der kan pifte mit tøj lidt op.


Jeg fandt på zizzi hjemmeside en masse lækre tørklæder i nogle super flotte farver. Dem har jeg bestilt nogle stykker af , tænker at de jo kan bruges på mange forskellige måder og måske også rundt om maven måske… 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar