Hjemmekontor

onsdag den 27. januar 2016

Hjemmekontor 


Da vi købte huset i 2008 renoverede vi det fra top til tå, både under etagen og overetagen, Ovenpå malede vi gulvene hvide og trappen til overetagen blev også malet hvid.

Vi har indrettet vores hjemmekontor ovenpå vores repos med en lang bordplade hvor hele familien kan sidde og arbejde. Men da vi lavede nyt værelse til Alberte i sommers fik hun også skrivebord inde på værelset da hun er kommet i den alder hvor der er hyggeligt at hun kan sidde hos sig selv og lytte til musik og lave krea ting. Hun er utrolig kreativ og kan bruge lang tid på at sidde og lave alle mulige sjove figurer af materialer hun lige falder over og så kører Aquas hit I 1m a barbie girl i baggrunden. Det er total tøse hygge.


Men hun sidder meget ved skrivebordet og det gør vi andre også og gulvene er bare sarte når de er hvide så jeg har længe ledt efter en smart løsning så vi ikke ødelægger gulvene og jeg tror endelig jeg har fundet løsningen. Jeg faldt over den her side med stoleunderlag, der er en masse forskellige at vælge imellem og jeg tror at det lige er løsningen for os. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar