Mobilt bredbånd

tirsdag den 26. januar 2016

Mobilt bredbånd 


It er et af de fag jeg også underviser i når jeg ikke er på barsel og det er et af de fag der kræver at jeg hele tiden følger med i hvad der sker af nye ting og sager på nettet.

En del af elevernes pensum indebærer at de ved hvad bredbånd er osv og hvem de forskellige udbydere er og så kan vi jo ikke komme udenom at pris og hastighed spiller en stor rolle for forbrugeren. Jeg inddrager gerne de forskellige fag jeg har klassen i når de skal lave fremlæggelser og her skal de lave et oplæg hvor både faget It, erhvervsøkonomi og salg & service indgår, det er den bedste måde at få dem til at huske på .

Jeg har lige siddet og googlet og være igennem de forskellige udbydere og sammenlignet pris og hastighed. Der er mange udbyder men dansknet tiltaler mig. Der er priser fra 49 kr op til 399 kr.
Det er super at sidde og planlægge undervisning og så selv blive fristet – det må være en win win at jeg både kan arbejde og spare penge på samme tid.


Hvis du er blevet fristet og gerne vil læse mere om hvad dansknet.dk tilbyder og til hvilke priser kan du klikker her og læse meget mere.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar