Vinter - hygge

onsdag den 27. januar 2016

Vinter - hygge 

Jeg elsker hygge foran pejsen, er der noget bedre end at side indenfor imens det blæser og sneer udenfor og så sidder man bare indenfor og bliver varmet foran pejsen – I love it.

Skulle jeg indrette et hus fra starten skulle det være med pejs. Tænker også at der må være en del penge at spare hvis man har pejs der kan varme i hjemmet hele vinteren.

En pejs må indgå i top 5 over hyggelige måder at slappe af på.

1 ) Levende lys
2) En bakke med varm the og hjemmebagte cookies
3) Sidde i en læne stol med at rigtig god bog
4) Sidde og nyde varmen og ilden foran pejsen
5) Dasen på gulvpuder med hele familien

Når man skal ud og købe træbriketter skal man sørge for at det er af ordentlig kvalitet og gerne noget der bliver leveret til døren. Jeg har googlet lidt fordi jeg gerne vi sikre mig at jeg får god kvalitet, til den rigtige pris og med levering og der faldt jeg over den her side der sælger træbriketter som jeg står og skal bruge.


Jeg håber du kan bruge mit fif til noget, der er nok stadig et par måneder tilbage af vinteren inden foråret kommer og banker på – ihhhh hvor jeg dog glæder mig til foråret!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar