Haveliv

tirsdag den 30. august 2016

Haveliv

Vi har brugt SÅ mange penge på vores have gennem årerne og det skyldes helt sikkert at vi var begge ikke havde forstand på havelivet da vi købte vores hus. Vi købte en masse planter til krukkerne hvert år som så gik til i løbet af sommeren og så købte vi nye samme sommer. Det samme i vores bede, der købte vi også hvert år nye planter som så gik til og så måtte vi ud og købe nye næste forår. Nu har min far simpelthen hjulpet os med at få styr på haven og få sat lidt orden på de forskellige bede. Der er sløjfet nogle bede og der er bygget plantekasser for at ramme det hele ind og det er bare blevet så pænt.

Jeg kan godt lide at haven er lidt vild og ikke så firkantet og sirlig og med små stier rundt omkring, hængekøje i træerne, bærbuske og markblomster – så jeg tror der er masser af nye have projekter til næste forår igen…

Jeg har længe ledt efter marksten rundt omkring, men har opgivet for hvis vi selv skal have samlet så mange ind til de små stier i haven så bliver vi vist aldrig færdig – jeg anede ikke det var noget man kunne købe på nettet så jeg blev glædeligt overrasket da jeg så at man kunne købe marksten online og at de endda bliver leveret fragtfrit.







( billeder lånt via google )






Indlægget er lavet i samarbejde med haveglad.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar