Efterårs garderoben

tirsdag den 27. september 2016

Efterårs garderoben


Efteråret banker på men hold nu op hvor har det været en fantastisk september måned vi har haft i år, efteråret er lige blevet afkortet med 1 måned det er så skønt. Mine dage er brugt på at gå lange ture med barnevognen, hver morgen går jeg over i dagplejen og aflevere Anton og derefter tager jeg 10 km med Villads i barnevognen, det er virkelig balsam for sjælen, der er helt stille om morgen og det er kun få biler der kommer forbi os. Bladene på træerne har skiftet farver og det er så smukt at kigge på. Det er bare den bedste start på dagen.

I dag har der blæst lidt og det var koldt til aften så jeg er begyndt at lede efter en lækker efterårs strik der kan bruges til nederdele og bukser. Jeg elsker strik både til mig selv og til børnene. Det holder så dejligt på varmen.

Jeg har fundet en super skøn strik fra mærket Mansted, faktisk to stk der passer til mine nederdele og jeans så mon ikke de skal klikkes i kurven så de er klar til efteråret sætter ind.

Jeg elsker når sommergarderoben skal skiftes ud med en efterårsgarderobe. Jeg er vild med alle de skønne farver, de lækre cardigans, støvler, bukser, nederdele og jakker og alt det skønne tøj der kommer frem i butikkerne lige nu. 





Indlægget er lavet i samarbejde med Frølundwebshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar