Halloween fest

tirsdag den 27. september 2016

Halloween fest

Jeg er så heldig at være i forældrerådet i Albertes klasse og den første fest i det her skoleår er en Halloween fest og jeg glæder mig ligeså meget som dem.


 Menuen står på:
Mumiepølsehorn
Heksegryde med orme
Døde fingre
Sjove kager
Bowle med edderkopper

Når de ankommer, står der en voksen udklædt udenfor og byder dem velkommen, når alle er kommet skal de spise og så står den på spøgelses jagt og derefter leg og dans. Jeg glæder mig så meget til at pynte lokalet og til at lave en rigtig sjov aften for dem. Det bliver sjovt at se deres flotte udklædning.
Alberte er lidt i tvivl endnu, enten skal hun være en heks eller også skal hun være Dracula. Men det må gerne være lidt pyntet så jeg sidder lige og kigger efter hårbånd og andre sjove ting til hendes udklædning.






Man får jo næsten lyst til at holde en stor Halloween fest for voksne, bare for at få lov at klæde sig ud i alt det sjove udklædning der findes. Jeg syntes det er en skøn tradition vi er begyndt at tage ind i danmark – de sidste par år har der været børn og banke på den 31 oktober til slik eller ballade, det er super hyggeligt :o)


Indlægget at det er i samarbejde med gag.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar