Sundhed og vægttab

mandag den 31. oktober 2016

Sundhed og vægttab

Pyyyy jeg skal smide 20 kg efter mine to sidste graviditeter…. Faktisk har jeg nok ikke engang tabt mig efter min første for syv år siden men shhhhhhhh.

Anton og Villads kom jo lige efter hinanden, der er 15 mdr mellem dem så min krop havde kun 6 mdr hvor den ikke var gravid og der nåede jeg ikke at tabe dem alle så nu er der altså 20 kg der skal af – pokkers også at det marabou daim smagte SÅ godt.

Jeg har tidligere trænet en del og på sidelinjen døjet med mit knæ, så nu er jeg startet op med gå ture med barnevognen fordi jeg tænker at min krop jo har en del ekstra baggage for tiden så det der med at starte op med at løbe det tør jeg ikke, jeg er bange for at min krop / knæ bliver overbelastet.
Men er der en bedre start på dagen end at gå i rask tempo i det smukke efterårsvejr, farverne er SÅ fantastiske og der er helt stille ude på landet og luften er så frisk – det er så skønt at komme hjem med røde kinder og nyde en kop varm the – den bedste start på dagen.


Mit knæ er begyndt at drille lidt, jeg går ca. 10 km og det begynder at drille mig efter 30 min så nu har posten været forbi med en pakke med sportstape. Jeg har aldrig brugt det før men har fået det anbefalet så nu håber jeg det kan gøre en forskel på min gåtur i morgen……





Rigtig dejlig dag til dig
Kærligst Kathrine 








1 kommentar:

  1. Jeg hepper på dig. Jeg har tabt 14kg siden 8/1 og tager lige 3-4kg mere nu jeg er i gang :)

    SvarSlet