Børnekarneval i Aalborg

søndag den 26. marts 2017

Børnekarneval

Vi har de sidste tre år været til børnekarneval og Alberte ELSKER det bare, der er bare noget med børn og udklædning og hun begynder allerede lige efter karneval at snakke om udklædning til næste år. Men det er også fedt at gå der i optoget og se hvor kreative børn og forældre har været – og man bliver så inspireret. Vi har både lavet kostumer selv et år og vi har også købt før, i år ved jeg ikke rigtig…. Jeg tror tiden render fra os, vi skal have lavet nyt køkken og så skal hun selv sy en masse hårbånd som hun vi have med på marked og sælge og med to små lillebrødre på 1 og 2 år så har vi vist alle nok at se til i år og det ender nok med at vi må købe udklædningen i år…..

Men for at være lidt på forkant så sidder jeg lige og surfer på nettet efter webshops der har et spændende udvalg til store og små, Alberte er vildt interesseret i historie og videnskab så jeg er lidt på jagt efter noget astronaut udklædning og jeg fandt nogle sjove dragter du kan købe her


Tak fordi du kiggede forbi, jeg håber vi snart ses igen.







Indlægget er lavet i samarbejde med gag.dk, men ord og holdninger er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar